idag maj 24 2011

hej på er. jag har inte bloggat på länge men nu är jag typ tilbaks. sommar kommer snart och så. kan inte göra dåligt på prov.
jag har en konsär imorn. ska bli kul.
jag driker te just nu, jag tyckte om när man tar het varmt te ock häler den i ett glass med is.
chocolate making!.
curry. hjätte gott. jag vet nu hur man lagar det.
jag använder :
2 tbsp smör.
1 1/2 dl mjölk.
1 tbsp mjöl.
1 tbsp curry pudder.
bara at ställa panna på platta och varma.
ta ris och läg vi sidan och curry vid andra.
just det adda grejer som grönsaker.
manga jag tittar på nu: earl and fairy.
en tjej som kan se älvor och en kille som är ute efter henne för at hitta et svärd.
romance/comedi/fantasy.
tar plats i england/ london.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fan!?!? Kla pa dig tjej!!

2011-05-30 @ 15:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0