ny dag här på sommarn i svergie

idag har vi varigt på stan och handlat massor av grejor.
det är varmt och soligt.
så är livet... sitter framför datorn inne och bloggar, men nu har jag börjat på ny
anime/manga.
den hetter gosick och är hjette bra för er i 12+ gruppen.
handlar om en litten tjej ( jag menar det) och hon är hjette smart.
Kujo är en student som hittar henne i tornet med fult av böcker, där hon ser ut at vara alla dagar.
hon är bra på at lössa mysterier och älskar maccaroner.
dom går på äventyr att lösa mysterier och victoriques (tejens) framtid och alt som hände före.
++++++++++++++++++++++++
jag har köpt en jacka för 300 kr
och en tjol för 350
på rabalder.
igallafall har jag haft en bra dag.
hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0